Měřič indukčnosti

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Únor 12 17:10:18 CET 2013

S tím přístrojem běžně měřím kapacity v řádu desítek pF až tisíců uF,
asi tak stejně často.

Stejně tak měřím indukčnosti od jednotek uH až po jednotky H.

Vše naprosto bez problémů a s velmi uspokojivou přesností (číslo po mě
ale nechtějte). Navíc bych řekl, že dominuje spíš měření ztrátového
činitele, což umí taky velmi slušně.

SMD před standardními TH součástkami preferuji už hodně dlouho.

Jedinou nevýhodou přístroje je měření s pevnými frekvencemi, ale to je v
této třídě běžné.

Ještě něco?

---
Jirka