Stolni multimetr VC8145

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Úterý Únor 12 11:40:56 CET 2013

M-3650 mam taky 20 let a souhlasim s Jirkou, je to nezmar, je tam
obycejna 7107, ktere uz jsem asi 3x menil a problemy s karuselem a
vybijenim baterky nemam. Tento se samozrejme sam nevypina, ma mechanicky
vypinac. To ma nevyhodu, ze kdyz jej necham zapnuty, proste baterku
vybije, ale zase to ma vyhodu, ze kdyz merim, tak se nevypne, jak mi to
dela UNI-T, ktery se sam po par minutach vypina a je jedno, jestli merim
nebo ne.
Proc si to o Fluke myslite? Ze by to koupili od cinanu a pak si tim
kazili jmeno?

Martin Hanek