Stolni multimetr VC8145

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Únor 12 10:53:36 CET 2013

Měřák je základ a nesnažil bych se za každou cenu ušetřit.

Osobně bych se nevázal na 230V (proč?).

Mám dlouhodobě dobré zkušenosti se značkou METEX (nejlepší je nesmrtelný
M-3650, mám ho tuším cca 20 let a i v konkurenci lepších modelů je stále
můj nejoblíbenější).

Pokud chcete opravdu profi kvalitu, připlaťte si za Fluke, i oni dělají
cenově relativně přijatelné modely.

---
Jirka