Podklady pro vyrobu PCB v Itead Studio

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Únor 12 02:02:13 CET 2013

Nasel jsem nejakou diskusi na nemeckem webu a tam psali uzivatele,
ze jim to doslo spravne kdyz to bylo posunute i kdyz nebylo.
Takze to asi vyrobce podle neceho umi srovnat.
Stahl jsem CAM od SeedStudio, kteri zjevne pouzivaji stejneho finalniho
vyrobce (ty nabidky jsou vylozene opsane navzajem). V tom jejich CAMu
uz je ta volba zaskrtnuta, takze pak vrtacka a med navzajem sedi.
Takze to pouziju s tim zarovnanim, aspon se to da mnohem lepe
zkontrolovat v Gerber-prohlizeci.

Jeste mi neni jasne, jak se resi vnejsi rozmery desky. Pro tohle CAM
dela vlastni soubor, ale ti Cinani ho nechteji, rozmer pry ma byt obsazen
"nejmene v jedne vrstve".
Tak jestli to berou podle nejkrajnejsi cary z cele sady Gerber dat ?

Diky vsem za informace.
PL

*****************************

From: "Martin Patka" <hwmp na semily.net>
To: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, February 12, 2013 1:44 AM
Subject: RE: Podklady pro vyrobu PCB v Itead Studio

Zdravim,

zrovna nedavno jsem to zkousel, pouzil jsem ten jejich script,
na testovaci desticce 5x5cm. Toho posunu der jsem si vsiml, ale nejak
jsem to neresil - poslal jsem to tam tak, jak to z toho vylezlo.
A desky prisly vyrobene spravne. Takze tam s tim uz asi pocitaji.

Jinak pl. spoje jsou dle meho nazoru pekne vyrobene, byl jsem spokojeny,
ted jsem si tam nechal delat uz "finalni" desky 10x15cm, tak snad
budou taky OK...

zatim nashle

--
Martin Patka                      network & server administrator