[OT] Nafta do generatoru bez bioslozky

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Úterý Únor 12 00:24:06 CET 2013

Dne 12.02.2013 0:11, gatilo napsal(a):
>   12.2.2013, 0:08:21
>
> Kdyby ten kdo provadel vymenu, byl zaroven nositelem zaruky a tedy
> oprava sla na ukor jeho zisku, IMHO je velka pravdepodobnost, ze by
> ten mesic pockal.
>
> S pozdravem Pavel

Nevím přesně, co je to nositel záruky.
Výměnu prováděl pověřený zástupce dovozce pro ČR. U Subaru to asi tak
chodí, vstřiky a čerpadlo v autorizovaném servise demontovali a odeslali
někam na 14-denní výlet. Z výletu se vrátila nová sada vstřiků s
nějakýma serepetkama a nové čerpadlo. To mi namontovali do auta a od té
doby se motor chová způsobně. Nejsem ani konstruktér ani automechanik,
takže nedisponuji kvalifikací potřebnou k odbornému posouzení problému a
způsobu jeho odstranění, mohu jen tlumočit, co jsem se od příslušně
kvalifikovaných lidí dozvěděl.
JF