Podklady pro vyrobu PCB v Itead Studio

Pavel_t pavel_t na centrum.cz
Pondělí Únor 11 21:34:25 CET 2013

> Hodne by me zajimala prakticka zkusenost nekoho, kdo tam posilal
> podklady z Eagle.

Tim bohuzel nemuzu slouzit, ja zatim delal z Eagle podklady jen pro
Pragoboard Pool a pro PCB Benesov a pak pro rucni fotocestu. Ale ted
jsem zkusil ten jejich CAM v GC-Prevue a potvrzuji Vase zavery s
positive coordinates. Prestoze deska je kreslena tak, aby vsechny vrstvy
byly alespon +5mm od 0,0 tak ta volba tam udela nejaky vetsi offset.
Pokud nebude technolog lempl (jedno jestli cesky nebo cinsky), tak by
mel byt schopen si ty vrstvy zarovnat. Ale nespolehal bych na to, ze si
je zarovna presne (a jeste se k tomu pridaji vyrobni tolerance) a nechal
bych to na CAMu. Doporucuji tedy u vsech vrstev tuto volby zapnout.

Je taky zajimave, ze ten jejich cam obsahuje i generovani dat pro pajeci
sablonu...

> Tak jsem to zkusil i ve ViewMate.

Tak ja pred rokem tolik trpelivosti nemel a zustal u GC-Prevue, ten me
sice stve, ze verze za cas expiruje a vyzaduje upgrade. Je to sice soft
zadarmo ale i tak to otravuje stahovat a instalovat. Nicmene je
spolehlivy a neni tak dementni jako VM.

Pavel