4543

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Únor 11 16:42:51 CET 2013

Buď ve stávajícím zapojení transistorů přidat odpor mezi B a E tak, aby
s bázovým tvořily dělič, kdy při cca 2V rozdílu (H na výstupu MCU) bude
T ještě zavřený a 5V (L na výstupu MCU) už ho otevře.

Nebo vše napájet z 3V.

To je neštěstí, ty různé změny napájecích napětí logiky... Wodjakživa
bylo 5V, pak někdo vymyslel 3V (3,3V), pak zas 2,7 - 1,8 a nevímco ještě...

---
Jirka