[OT] Nafta do generatoru bez bioslozky

Pondělí Únor 11 13:36:18 CET 2013

Zajimavy clanek...
Jak tak koukam na ty casy a proudy civky (21/11A), k tomu je asi v RJ
menic, kdyz mam v diagnostice mezi zobrazitelnymi hodnotami: napeti na
kondenzatoru 1 a 2, pricemz se to pohybuje kolem 73V ??? Zacinam
premyslet o stavu elektrolytu u 13-ti leteho JTD 2.4 100kW ;-)
A to propaleni pistu nebo zadreni motoru prehratym pistem - to se stava
spis tehdy, kdyz vstrik kvalitne nezavira, cili skrz nej tece nejake
mnozstvi nafty stale, ne? Asi bych uz mel taky popremyslet o vymene
vstriku, zvlast, kdyz ne moc jete mam v supliku.