[OT] Nafta do generatoru bez bioslozky

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Únor 11 12:13:23 CET 2013

Ano je to tak, bioslozka je lepsi pro cerpadlo. Ale pokud je nizka
teplota, vadi prisada "oleju" protoze olej tuhne a to je  pro chod
cerpadla spatne. Cerpadla jsou dnes mazana vyhradne naftou - palivem.
Mam to od jednoho servisaka.
Vyhoda je v te skladovatelnosti - kdyz date do kanystru naftu s
bislozkou, za tri mesice to vyleje se slemem,  "vozdr" ktery ucpava
sitka, filtry.