OT: generacni zmeny (bylo: Re: Vyucba elektroniky na Slovensku)

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Pondělí Únor 11 06:23:09 CET 2013

Kamarád dělá přísedícího u zkoušek z 50 a každou chvíli si stěžuje, jak je to hrozný s úrovní znalostí. Poslední dobou už pomalu kapituluje a trvá na tom, aby ti co projdou uměli zapojit prodlužovák a znali ohmův zákon. Ale to mi připadá opravdu strašný.
Pavel Glajc