Kondenzatory do zdroje pro monitor

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Pondělí Únor 11 06:13:35 CET 2013

Aby příště, až to bude opravovat někdo jiný, měl akorát problémy s odstraňováním silikonu. Pak se nedivte, že se to komentuje slovy "který prase v tomhle rylo".
Plně souhlasím s panem Jirkou a některými dalšími řečníky, že nesmí být poznat, že v tom vůbec někdo byl. Několik příkladů, jak toho docílit tu zaznělo. Téměř všechny co zde byly zmiňovány používám, jde jen o to vybrat ten pravý. Ale na mnohavrstvé desky fakt asi nejlépe ten profuk.
Pavel Glajc