Jazykové okénko

Neděle Únor 10 11:20:47 CET 2013

Pěkné poledne, ahoj,

     aha, zajímavé. Zase jsem o něco chytřejší. Ačkoli slova jako
"kondenzátori" a "článki" případně populární "diki" mne tahají za
koukadla i přesto, že sama s pravopisem už od školy dosti zápasím. A po
studiu slovenských stránek docházím k názoru, že to měkké "i" na konci
je špatně i ve Slovenštině ;-)

     A ty jednotky napětí a výkonu jsou dosti svérázné i tak. Pokud tedy
český Seznam nepoužívá někdo z kosmu.

Saša Svobodová