4543

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Sobota Únor 9 21:35:54 CET 2013

Trochu Vam skocim do debaty. Pri 50MHz, ci kolko to ma Vas nenapadlo
multiplexovat 1 segment, jednu LEDku? Ta sa predsa da prudovo nastavit
ako potrebujete a procak je rychly dost na to aby zvladol aj 250kHz
multiplex. Len treba dat pozor na to, aby z toho moc nebolela hlava,
predsa len neurony v mozgu registruju nieco do 400kHz...

A.