patentka jako konektor

Jirka zaloha na volny.cz
Sobota Únor 9 19:17:31 CET 2013

Nepředpokládám, že byste sehnal originál. Ani ke stavebnici, ani k
lékařským pomůckám (v obou případech není nejmenší důvod to distribuovat
samostatně).

Koh-i-noor dělá patentek celou řadu, měl byste vyzkoušet něco, co by ev.
bylo kompatibilní. Niklovaná verze by snad měla zajistit i jakžtakž
dobrý kontakt (příp. bych to ošetřoval Kontoxem).

http://www.kin.eu/kontakty-obchod-c.php a katalog (bohužel dementně ve
Flashi) tamtéž.

---
Jirka