Kondenzátory do zdroje pro monitor

Sobota Únor 9 18:07:15 CET 2013

Já jsem NIPPON CHEMI-CON kupované v ECOMu dával do zdrojů pro
nabíjení/vybíjení baterek http://piknymburk.cz/obrazky/pr250.jpg už před
14 lety a je to v provozu neustále (i když né pořád s max. proudem) a z
těch 12 zdrojů (některé 30, některé 100A) ještě u žádného kondenzátor
neodešel. Tranzistory jo, když tam někdo připojil baterku obráceně.
Anděl