Akoze curve tracer, was: Hardwarova otazka

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Sobota Únor 9 12:05:42 CET 2013

no jo, kdyz Vy jste mi v puvodnim mejlu vynechal tu "3"  :-).
jestli dolar nebo dva, o to mi uplne neslo, ale zrovna jsem hledal pro nejaky udelatko neco 12b/ min. ten 1MSPS,
tak jsem se chtel mrknout.
diky.
tomik.

________________________________

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of cipisek.cipr na seznam.cz
Sent: Saturday, February 09, 2013 11:57 AM
To: HW-news
Subject: RE: Akoze curve tracer, was: Hardwarova otazka

V podstate libovolny STM32F050 respektive STM32F051 obsahuje 12bit 1MSPS ADC,
cenove stoji kolem dolaru vsechny, bohuzel Farnell pouziva prepocet dolar za 40Kc a u TME to neni o moc lepsi
http://cz.farnell.com/stmicroelectronics/stm32f050k4u6a/mcu-32bit-arm-cortex-m0-32ufqfn/dp/2115060
http://www.tme.eu/cz/details/stm32f050k4u6a/mikroprocesory-st/st-microelectronics/#
Kupovali jsme nejvykonejsi STM32F051 od cinana za cenu 0,99$/ks.
Sledujte ebay, zatim je na F0 radu brzo, ale takovy STM32F103RBT6 za ktery chce Farnell 205Kc bez DPH a postovneho , na ebay koupite  kolem 3$.
http://cz.farnell.com/stmicroelectronics/stm32f103rbt6/32bit-mcu-cortex-m3-128k-flash/dp/1447640
http://www.ebay.com/itm/1PCS-original-LQFP-64-STM32F103RBT6-STM32F103-LQFP64-128Kbytes-ARM-ST-NEW-/330855654103?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4d0888a2d7
STM32 jsou v cine desne popularni obcas koukam na jedno cinske forum o STM32 a zahledl jsem tam 100ks za 400juanu coz je cca 15Kc/ks je jen otazka casu nez je nekdo zacne prodavat na Ebay.

ST bohuzel dlabe na vyvod pro referenci a tak bud musite cely MCU napajet z reference nebo se smirit s presnosti jaka je , pripadne nejak dokalibrovavat, ale pro zde probirany Akoze ... to je mysmil nepodstatne.

Ciprian