*.hex pro PIC - poradte

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Únor 8 23:58:00 CET 2013

Tak jsem změnil v konfiguraci pin 4 z I/O na MCLR (a zachoval úpravy od
pana Sukuby, tj. oscilátor na INTRC/I-O a zákaz LVP).

Bohužel to nepomohlo (možná bohudík? - alespoň to snad není ta uvažovaná
čuňárna).

Po připojení L na pin 4 zhasne display (prostě normální reset), po
návratu pinu 4 na H se zase rozsvítí.

Zajímavé ale je, že údaj po resetu není stálý - střídá se vcelku náhodně
"000", "888" a "808" ;-)

Teď už mám na těch zadrátovaných zbytkách DPS konektor pro ICSP, takže
si můžeme hrát do zblbnutí, pokud někdo dodá *.hex.

Ale stejně použiju tu CMOS logiku ;-)

---
Jirka