DPS iteadstudio.com

Pátek Únor 8 13:53:22 CET 2013

Nevim co myslite, zacatek souboru vypada treba takhle:
M48
;DRILL file {Pcbnew (2012-01-19 BZR 3256)-stable} date 3.2.2013 15:08:53
;FORMAT={-:-/ absolute / inch / decimal}
FMAT,2
INCH,TZ
T1C0.016
T2C0.032
T3C0.043
T4C0.051
T5C0.087
T6C0.130
%
G90
G05
M72
T1
X6.087Y-5.291
X6.118Y-4.850
X6.158Y-5.118
X6.173Y-4.567
X6.173Y-4.929
X6.173Y-5.205
X6.197Y-4.992
X6.205Y-4.654
X6.252Y-4.654
X6.284Y-5.213
X6.284Y-5.268
X6.291Y-4.638
X6.299Y-4.480
X6.299Y-4.709

V tom ViewMate si otestuju, ze diry jsou na spravnem miste a zatim to
bylo vzdycky OK u vsech uvedenych vyrobcu i v Cine.