DPS iteadstudio.com

Pátek Únor 8 13:35:20 CET 2013

Pochybuju, ze to rozstrihnou, to asi mysleji tak, ze tam proste bude cara...
Diry bych rekl ze se zadavaji finalni, jak jsem ted zkousel testnout
Data dodavam Gerber a Excelon z KiCadu, kontroluju a prohlizim to ve
ViewMate (zdarma umi jen prohlizet)
Nejsem si jisty, jestli potisk odectou od masky, radsi to v KiCadu zadam
at to udela, kdyz uz to umi.