DPS iteadstudio.com

Pátek Únor 8 12:36:22 CET 2013

Jednu serii mi delali minuly rok, druhou mam ted ve vyrobe ale s tim
jejich svatkem se to mozna protahne - predtim to bylo doma asi za 11
dni, ted psali ze to 17.2. poslou, tak uvidime.
Kvalita spoju a der luxusni, HAL krasne rovny bez bouli, trosku slabsi
potisk (IMHO male rozliseni a trosku zubate cary, asi hrubsi sito)
Delam zatim radeji spoj, mezera 0.2 a pruchody 0.4, zkusim priste limit
0.15 a 0.3