*.hex pro PIC - poradte

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Únor 8 12:34:30 CET 2013

A nenapadlo ta, ked si vytahoval obrazok z piclistu, pozriet tam, ze
ci to nie je nejaka konstrukcia s "ochranou znamkou"? Myslim, ze
vsetko tomu nasvedcuje a chlapik to urobil naschval tak, aby si sa
pogrcal pri spatnom engineeringu... Ale aspon sa o tych pic nieco
naucis, ked uz nerobis nic ine len to debugujes.

A.

Dňa 8. február 2013 12:22, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: