*.hex pro PIC - poradte

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Únor 8 12:22:09 CET 2013

>Tak takhle to bude citat fakt asi jen rychlosti odpovidajici mackani
>tlacitka... Ne ze by to jinak byla nejaka slava, pokud v tom nefiguruje
>HW citac... ;-)

Zaiste. Bohuzial, pre pana kolegu Jirku je to v tomto stave nepouzitelne.

Zrejme by sa to dalo napisat aj slusne, aj ked ten konkretny vstup nie je
privedeny na hardwarovy citac (timer), par kilohertzov by to zvladnut
malo. Dufal som, ze ten disasemblat moze posluzit ako zdroj pre upravy,
ale jednak toto je cista prasacina, druhak ako JS bol pisal, je to zrejme
vygenerovane nejakym prekladacom.

Ako perlicka je tabulka cislic pre sedemsegmentovku, ktora sa pri kazdom
resete (t.j. pri kazdom inkremente) zas a znova uklada na prvych 10 miest
EEPROM (odkial su potom pri zobrazovani v slucke citane).

wek