OT Chvala Linuxu, den druhy, rano

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pátek Únor 8 10:22:15 CET 2013

Jan,

máš v chválení trošku chybu v pojmech. To co chválíš je příkazová řádka
  UNIXU a UNIX-like OS. Linux není OS, je to „jen“ jádro OS a jako
takový se příliš o příkazové řádce nedá hovořit.

Ona tato nepřesnost je tam zavlečena již od začátku, a jelikož to vypadá
ještě na dlouho, tak pro zpřesnění navrhuji použít místo zavádějícího
názvu Linux správnější GNU/Linux.

Já jen tak pro formu, když už chválíš, tak aby bylo zcela zřejmé co. Jak
se říká, pomlouvat někoho za jeho zády se nemá. Prostě se to řekne
zpříma a v jeho přítomnosti, jinak si to jeden nevychutná :-)

A je hezké, že sis všiml, že GNU/Linux je dokumentovaný a jeho používání
kompaktní a efektivní, byť ne všechna dokumentace je perfektní.

Jen tak dále.

Hezký den.

ced