Windows, Bray a seriova komunikacia...

Tomas Chvatal tchvatal na fordiag.cz
Pátek Únor 8 01:05:40 CET 2013

A AccessPort v necem nevyhovuje ?
Libovolny baudrate umi, handshake taky, ...
Je v nem rovnou i COM monitor.
http://www.sudt.com/en/ap/index.html

s přáním hezkého dne / Best regards
Tomáš Chvátal
tchvatal na fordiag.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 7. února 2013 10:28
Předmět: RE: Windows, Bray a seriova komunikacia...

>No neviem si predstavit kto vyraba zariadenie ktore
>bezi na nestandardnych baudrate.

Napriklad ten, co nechce, aby s tym zariadenim vedel komunikovat kdejaky
Jozko Mrkvicka :-)
To, ze preco to tak robi atd. je z hladiska opodstatnenia existencie
terminalu, ktory to vie, uplne irelevantne.

Ale uviedol som predsa aj celu skupinu zariadeni, ktora ma standardizovany
baudrate mimo bezneho radu 115200/N (MIDI je 31.25kbps a DMX je 250kbps).

wek