*.hex pro PIC - poradte

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Únor 7 23:34:54 CET 2013

2013/2/7 Jirka <zaloha na volny.cz>:
> Já ano.
>
> Za všechny drobnější a tuzemské konstrukce s PICy uvedu třeba třeba
> http://doveda.byl.cz/konstrukce/index.htm

Velmi pekne a jednoduche, dakujem za rozsirenie obzorov.

> Tamní termostat je velmi povedený a už mi značně zpříjemnil život. Další
> přístroje též fungují.

V rychlosti som si pozrel tri konstrukcie, ktore ma zaujali a musim
povedat, ze uz len samotny fakt, ze mate v poistkach povoleny
watchdog, hovori o istej urovni konstruktera. Dalej je k tomu zdrojak
v ASM a HEX, takze to nie je problem upravit. To sa fakt na nete
nevidi casto, teda ja som este nevidel konstrukciu, ktora by pouzivala
watchdog. Fakt je ze nemam moc velku zalubu v browsovani a vyhladavani
roznych konstrukcii na nete, ale toto je fakt dobry odkaz.

> Je to prostě o tom, co mi svědomí dovolí zveřejnit jako něco, co by mělo
> druhému přinést cosi pozitivního.

Viete, dlho som hladal niekoho, kto by potreboval nieco prakticke z
elektroniky ku svojej praci. Potreboval som zmysluplnu aplikaciu, ale
podmienkou je, ze vysledne zariadenie musi naozaj ulahcit pracu a byt
spolahlive. Sice som rovno povedal, ze su veci, ktore neviem urobit,
mal by to byt procesorovy system odolny hlavne voci impulznemu
ruseniu, ale aj tak som sa na to dal vo svojom volnom case, kedze som
v ID, nikto ma nenahana a casu mam dost. A tak teraz ladim a debugujem
jednocip a kod, ktory ma 400bytov... Ide to sice velmi pomaly, ale
robim to rad a tesim sa z toho, ze to ma pomoct druhemu cloveku. A ak
sa to podari, radost z uspechu bude o to vacsia.

A.