*.hex pro PIC - poradte

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Únor 7 20:53:39 CET 2013

Tak jsem upravený program od pana Sukuby vypálil do nového PIC16F628A,
pokusil se ještě jednou pouzdro uchytit na zbytky drah na DPS.....a zase
nic, resp. pořád "000".

A to předpokládám, že i kdyby to všechno začalo fungovat, tak zase budu
řešit např. to, že z jakýchsi důvodů počítadlo akceptuje jen impulsy do
třeba 100 Hz, příp. ještě mnohem méně (programové ošetření zákmitů na
vstupu, multiplexní přístup ke čtení vstupu jednou za čas......atd.,
prostě kdovíco).

Zlatá hardwarová logika a jasné, průhledné a snadno modifikovatelné
řešení, nesnažící se být chytřejší než uživatel.

Já dobře vím, proč mám odpor k MCU. Mají svoje místo, ale jen tam, kde
jim buď člověk dokonale rozumí (teď myslím i jejich softwarové stránce),
nebo kde je sw opravdu dobře autorem otestovaný. Pár takových konstrukcí
existuje a stavěl jsem je, ale je jich menšina.

Už jen zbývá se rozhodnout, zda použiju tu 4026 nebo 4553.

Jirka