*.hex pro PIC - poradte

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Únor 7 18:08:39 CET 2013

Na pinu 4 (vstup) je v klidu H (pull-up odpor 10k na Vdd), stejně tak na
pinech 1 (CLEAR/COUNT) a 2 (SAVE COUNT). Pin 3 (volba CA/CC displaye) je
na tvrdém Vdd.

Zbývá ještě jedině možnost, že by pin 4 byl z předchozích pokusů
odprásknutý. S ohledem na proslulou odolnost PICů a na to, co se s ním
dělo, to ale skoro vylučuju.

---
Jirka