*.hex pro PIC - poradte

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Únor 7 14:19:08 CET 2013

Dobry den,

mam to na stole, Presto a PIC, takze Vam promtne poradim. Hex pre PIC
ma v sebe aj nastavenia pre config, a sam to pouzivam pri kompilatore,
mam ich nastavene priamo v zdrojaku. Po nacitani do UP sa nastavia v
okienku Config poistky. Ked si ich zmenite rucne a date to
naprogramovat, tak sa naprogramuju uz tie zmenene.

A.