Windows, Bray a seriova komunikacia...

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Čtvrtek Únor 7 07:52:14 CET 2013

Andrej Jancura napsal(a):
> Dňa 6. február 2013 14:21, Milan B. <milan na bastl.sk> napísal/a:
>

> Win verzia sa vola kermit 95 a free je len na 21 dni... to sa da
> docitat na strankach projektu, kde na Vas vyskoci aj to, ze to je uz
> rok ulozene ad acta a robi to zrejme len par nadsencov.

V rámci ověření teorie, že každý ne-X11 unixový program lze zkompilovat
pod cygwinem i pro windows jsem spáchal
http://ok1zia.nagano.cz/tmp/c-kermit/ .
Je to bez podpory sítě, pohybu kurzorů a odchytávání pádů. Spustit lze,
víc jsem nezkoušel, protože s c-kermitem neumím. Ale od toho tu máme
Pavla :-)
L.