Dalsi vyroba PCB fotocestou

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Únor 7 03:26:10 CET 2013

No vida, tak budeme leptat v bazenove chemii. Skoda, ze je to tak drahe.
Sotva jsem vzal na milost persulfat (chce to vyhrivanou lazen), tak nam
nasi mili urednici zakazali jeho prodej v Cesku. Aspon v TME (kde jsem
ho driv koupil)
http://www.tme.eu/cz/details/b327-500/materialy-pro-vyrobu-plosnych-spoju/#
uz je dneska informace: "Tento výrobek není dostupný v prodeji ve vašem státě."

Na te desce Vam nejak uteklo pismenko 'C'.    ;-)
Nebylo vektorove?

Jinak ten pan na dioda.cz tam ma za slusnou cenu i cuprextit, vychazi dokonce
o fous cenove lip, nez ten z Aukra. Mne se moc libi (aspon ten, co jsem tam driv
nakoupil), ze je velmi svetly, coz ja rad. Jinde jsem tam svetly nevidel.

Pokud se dostanu k tomu resistu, tak jsem hodne zvedavy na jeho spektralni
citlivost. Vyrobce pise, ze by mel byt citlivy v dost sirokem rozsahu, takze by
mohly vyhovet i velmi levne diody kolem 400-405nm. Se zkracujici-se vlnovou
delkou cena diod roste docela fest.

Prekvapilo me to vase vyvolavani. U me to funguje spolehlive do 2 minut.

A uplne me prekvapily mechanice pomery te osvitovky. 150 LED na 10x15mm
mi prijde hodne huste. Ale nejvetsi prekvapeni je ta vzdalenost 1/2 metru pri
osvitu. Na LED mi to prijde desne moc. Ale evidentne Vam to funguje dobre.

Tech 5-7 pruchodu laminatorem je nutnych? Mel jsem pocit, ze jsem to videl
na nejakem videu protahovat jenom jednou. Navic pro resist by teplota mela
byt 100-110C, laminator by mel dat 130C. Takze tim spis by to melo vyjit
na prvni pruchod. Zajimave, asi ten laminator vykonove nestiha kompenzovat
ochlazovani tlustym materialem.

PL