Windows, Bray a seriova komunikacia...

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Středa Únor 6 23:26:28 CET 2013

Ano,
trochu jsem koukal do jádra, ten hack pro FTDI je asi dost univerzální,
měl by chodit i na CDC-ACM, což už by měla být většina novějších (tedy
těch co dodržují standard) USB CDC zařízení. Je to vlastně to, co je
popsáno v tom vašem linku. Ale stejně je to jako drbat se levou rukou za
pravým uchem.
V Linuxu uděláte prakticky cokoli, co je jen trochu technicky možné, ale
někdy to dá docela dost práce. Napsat (další) univerzální
multiplatformní klikací terminál je asi práce na celý život. Pořád
budete doplňovat funkce, opravovat chyby a nakonec z toho bude moloch,
který stejně těžko použijete. Řekl bych, že tudy cesta nevede.

Mrazík