Windows, Bray a seriova komunikacia...

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Únor 6 21:29:16 CET 2013

No tak sa na cely Q*** hned z uvodu treba vykaslat. Napokon to je aj tak taky polo-open-source, a meno firmy hovori za vsetko... :-)

U terminalu je alfou a omegou rychle a presne ovladanie seriaku, takze nejake pohodlie pri tvorbe gui ma ist bokom.

Samozrejme, imbecilny ovladac je vec tvorcu ovladaca, proste to cini hardware pre vyvojara nepouzitelnym, bodka.

wek