Windows, Bray a seriova komunikacia...

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Středa Únor 6 15:05:15 CET 2013

V Qt existuje externí třída QSerialDevice (nebo tak nějak) takže by
stačilo poskládat to dohromady. Ale nevidím v tom moc velký smysl. Pro
běžné testy mi vždy stačil picocom (pod Linuxem) a pokud potřebujete
opravdu něco speciálního, je rychlejší si napsat malý prográmek v C než
to hledat po webu.
Banální příklad - nastavení nějaké exotické baudrate - to knihovní
funkce většinou nepodporují a musíte sáhnout docela dost hluboko do
systému v závislosti na daném konkrétním hardware. Takže udělat nějaký
naprosto univerzální program je vlastně nemožné.

Mrazík