Windows, Bray a seriova komunikacia...

Milan B. milan na bastl.sk
Středa Únor 6 14:21:34 CET 2013

> Tak som sa opytal hladaca googla na ten kermit a dopracoval som sa k
> free trialu na 21 dni... S poznamkou you can order it secure any
> time...

C-kermit je asi len pre Unixove systemy. A je zadarmo.

> Ale spat k tomu napadu s tym visual studiom a terminalom. Problemom
> vsetkych tych terminalovych sw su ze to ma v sebe kopec vselijakych
> protokolov, ktore som ja napr. nikdy nepotreboval. Mne staci posielat
> retazce par bytov a mat moznost nejakeho bezchybneho vypisu a
> logovania do suboru, to je vsetko.

To splna napriklad mnou zmienovany Putty
(http://www.chiark.greenend.org.uk/~sgtatham/putty/download.html) -
bezchybne mi zobrazil sedopriemerovych 2.75 miliona znakov za sekundu
bez zakuckania. Okrem neho su tu mraky inych terminalov, ktore tuto
ulohu zvladnu, aj ked su podstatne pomalsie ako Putty. Trebars OSS
Teraterm (http://ttssh2.sourceforge.jp/index.html.en)

Nie su ani 15 rokov stare, ani nestoja 60E, ani nestracaju znaky.

Preco ich nevyskusate?  O co vam vlastne ide? Nariekat od rana do vecera?

>   A pokial by to bolo pod free visual
> studiom aj so zdrojakmi, tak by to bolo super. Dorobit by sa dalo
> potom uz cokolvek, co bude treba.

Zdrojaky k Putty a aj mnohym dalsim k dispozicii su. Vela stastia.

-m-