Windows, Bray a seriova komunikacia...

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Únor 6 09:44:57 CET 2013

>"Kebyze" + pritomny cas je cudna konstrukcia, ktora sa objavila
>relativne nedavno. Neviem si na to zvyknut a teraz s tym len vyryvam :-)

Ako prislusnikovi narodnostnej mensiny mi snad odpustis chyby v pouzivani
tohoto pre mna vlastne cudzieho jazyka... :-P

(Mimochodom, Slovaci tu pritomni, vsimli ste si vznik online jazykovej
poradne http://jazykovaporadna.sme.sk/ ?)

>Problem s terminalom sa tu riesi furt dookola, nebol by toto namet na
>komunitny opensource projekt? Viem prispiet s overenymi rutinami obsluhy
>vo WinAPI32 v C. Viem urobit aplikaciu podobnu Brayovi, ktora ale bude
>riesit zobrazovanie v threadoch, logovat do suboru, posielat makra
>apod... Nemam skusenosti s modemovymi protokolmi na posielanie/prijem
>suborov. A nemam ziadnu znalost Linuxu.

Vynikajuci napad, a budes zan pravom potrestany.

Skus zacat v M$VC (co predpokladam ze si tak chcel) a prve Ta hned napadnu
prave ortodoxni Linuxaci, ktori sice ziadny poriadny terminal za tych x
rokov nespravili, ale urcite budu ten divny miniterm hajit zubami
nechtami... :-)

wek