GM v ČR (Re: Nakup soucastek v Bratislavskem GME)

Míra Beneš benes.m na stapro.cz
Středa Únor 6 09:01:37 CET 2013

Souhlasim,

hradecky GES je v pohode.

Idealne objednat pres net, pockat na mejlove potvrzeni kompletace a ten
samy den za minutu vyzvednout.

V pcich jsou prodejny dve, relativne i maji a umi, ale fronta dvou lidi
vybirajicich 3.5 jacka deset minut je k uzoufani.

mira