RE: GM v ČR (Re: Nakup soucastek v Bratislavskem GME)

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Středa Únor 6 07:03:21 CET 2013

Zvláštní, já nakupuji v GES v Hradci Králové a jsem spokojený. Nestalo se mi že by neměli něco co podle webu mají. Prodavači u běžných věcí vědí o co jde, prostě fungují nějak normálně. Pravda je , že jsem párkrát taky za součástku dostal její náhradu ale vždy to byla náhrada natolik přesná že mi to nevadilo.

	Martin.