Cidlo teploty KTY

Ondřej Tesař ondrej.tesar na gmail.com
Úterý Únor 5 23:48:54 CET 2013

No me prave prijde, ze ciste podle odporu to muze byt:
KTY81-210 (2kohm)
KTY81-220 (2kohm)
KTY81-221 (1K98 Ohm)

A nevim podle ceho vybirat...

> To je divné, KTY10 má cca 2kOhmy, PT100 100 Ohmu, je tam nejake nastavení typu čidla?
> aze

To mate pravdu, ze je divne, protoze i kdyby to byl v navodu preklep a
melo to byt PT1000 tak je to porad o 1kohm vedle.
Zkusim detailneji prostudovat manual k tomu pristroji a nejaka detekce
tam bude, ale chtel jsem neco z toho uz koupit rano cestou do prace.

Ondra