OT (?) boj proti prehnitemu systemu skrze nezmyselnu opravu kuchynskeho slahaca

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Únor 5 22:45:55 CET 2013

Dňa 5. február 2013 18:53, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a:

> Naivny bojovnik proti systemu wek

No neviem, tebe nic neurobili, tak preco sa tvaris, ze si bojovnik
proti systemu? Taki, co ich totalne znemoznili a odpisali sa proti
systemu neburia ti pokorne znasaju svoje prikoria... Zvycajne sa buria
len ti, co im je dobre a co nevedia co so sebou... Uz minule si mal
take trochu nablble poznamky, ale myslel som, ze to je len lokalny
zachvat... Ale zda sa, ze nie je... :)

Nic idem si radsej pohladat a prestudovat, ako sa programuje fifo od
usartu... Pretoze to tiez nie je trivialne, ked to ma bezat na plne
gule.

A.