OT (?) boj proti prehnitemu systemu skrze nezmyselnu opravu kuchynskeho slahaca

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Únor 5 22:11:57 CET 2013

Správný bojovník proti systému si to kolo nechá vyrobit, aby podpořil
domácího krachujícího živnostníka ;-)

http://www.ozubeni.cz

http://ne.polyplasty.cz/index.php?page=ozubena-kola

http://www.kovoobrabeni-satek.wz.cz

atd. (a to pořád nemůžu najít tu firmu, o které tu kdysi byla zmínk a co
se specializuje na plastová ozubená kola)

Na Slovensku je určitě taky někdo.

Pochybuju, že seženete vhodný hotový díl, musela by to být spíš náhoda.
Těch bazmeků je x typů a ani Číňan ještě nedospěl k takové egalizaci,
aby to bylo uvnitř úplně totéž...

---
Jirka