Vybíjení LiPol baterie

Úterý Únor 5 20:21:53 CET 2013

Ja bych to neprecenoval, vrazil jsem ted baterku co prisla z CN za kilo
do mobilu, byla nabita tak na 30%, nabil jsem to rovnou do plna a od te
doby mobil vydrzi jako zamlada az 2 dny (resp. po dni ma pres 50% a
jednou se uz zapomel nabit a za 2 a neco dne chcipnul) Pred vymenou ani
den, furt jsem to strkal do USB .  Tak bych az tak sofistikovanou
lopgiku nehledal, ta je asi spis v baterkach do NTB, kdy je
naprogramovano, kdy ma jejich zivotnost skoncit (usuzuju z toho, ze u
origo po roce vymena clanku moc nepomohla, pokud jsem k tomu prihodil
elektroniku z neorigo vadneho packu, tak jely jako nove, nez odesel
displej rok a pul )