Vybíjení LiPol baterie

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Únor 5 19:22:09 CET 2013

Spravne by mel byt postup takovy, ze poprve dam baterku do mobilu a
necham  telefon az se sam vypne vybitim.
Pote nabiju naplno. Je to kvuli tomu , aby se spravne nakalibrovala
hodnota plne nabite baterie ( ma jinou kapacitu , jiny vnitrni odpor ze?   )
a mobil pak spravne zobrazoval bargraf.
Takze to pani v obchode mozna trosku spatne popsala.