PIC32 rychlost atd...

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Únor 5 19:19:56 CET 2013

Ano, jde to. Ale je treba si to v hlave srovnat tak, ze to nevadi.
Mne se to zatim nepovedlo.

Mel jsem kdysi spolupracovnika (mel zlate ruce), ktery rikaval,
ze vyrobek musi byt krasny hlavne vevnitr. Ze udelat neco pekne
navenek umi kazdy, ale teprve podle toho, jak je to udelane
vevnitr se pozna, jestli to delal frajer.

Tak az takhle silne to u me nefunguje, ale presto je pro me
obtizne zkousnutelne kdyz vim, ze je neco udelane spatne.
A to i kdyz to na prvni pohled neni videt a funguje to. Vetsinou
to casem nevydrzim a predelam.

Uznavam, ze je to pracne a nepohodlne. Ale stareho psa ...

PL

From: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, February 05, 2013 6:29 PM
Subject: Re: PIC32 rychlost atd...

> Ale pokud bych to mel povazovat za vyrobek (a nikoli za docasny pomocny
> nastroj), tak to urcite v Basicu nenapisu.

A preco vlastne nie? Ved je to len jeden z moznych rieseni. Pre mnoho situacii
neoptimalnych, ale urcite sa najdu situacie, ked to optimalne riesenie aj
pre "vyrobok" je.

Ja by som to tiez tak nepisal, ale len preto, lebo som sa este s ulohou, ktora by
sa takto riesila optimalne, nestretol. Ale neodsudzoval by som to len tak ciste
z principu.

Inak pan kolega Buchta podla vsetkeho riesi dominantne prave take ulohy, kde
ten BASIC, pardon, kniznice, vhodne su. Tak co.

wek