Re: GM v ČR (Re: Nakup soucastek v Bratislavskem GME)

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Úterý Únor 5 19:11:15 CET 2013

Z více zrojů jsem zaslechl, že by tihle elektronici rádi převedli
celou distribuci přes poštu, dokonce mi to jeden šéf menší firmy
potvrdil. Hned mně napadlo že se zeptám, vzhledem k souvisejícím
okolnostem, jestli těm obchodníkům nestraší ve věži, ale ihned jsem
tuto otázku zavrhl neboť jsem si řekl že se asi budou chtít do
budoucna specializovat na něco takového
http://www.geappliances.com/appliances/?omni_key=ge.com_consumer_products
 :-)))
S pozdravem,