GM v ČR (Re: Nakup soucastek v Bratislavskem GME)

Úterý Únor 5 17:45:44 CET 2013

Hezký večer,

     zrovna dneska jsem poctila svojí návštěvou pražský GES a z toho co
jsem chtěla, měli jen reproduktorové konektory. Všechno bylo sice na
webu uvedené jako že mají i v Praze, ale neměli nic. Takže jsem se
musela spokojit jen s náhradami, ale při bližším zkoumání zjišťuji ne
úplně dobré dílenské zpracování, což mi poněkud vadí. Akumulátorek
neměli vůbec. Pro ten jsem musela do GMka, ale tam je to fakticky čím
dál tím horší a horší. Byl nesporný zážitek sledovat debatu zákazníka a
prodavače. Zákazník alespoň tušil co chce. Prodavač ne.

     Akumulátorek jsem nakonec získala, i když je jiný a větší, ale mám
intenzivní pocit, že si příště návštěvu docela rozmyslím. Obou dvou
obchodů. I když objednávky jeden i druhý vyřizují v pohodě.

Saša Svobodová