Re: Sdílená paměť

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Úterý Únor 5 14:12:16 CET 2013

MP> Prvne rikate, ze je "umite dat do separatniho segmentu". Ten musi byt
MP> nejak veliky.

Nemusí. Mohu definovat nový segment, v MemoryMap filu říct že bude
umístěný v RAM, ale skutečnou velikost a konkrétní umístění si určí až linker.

MP> Z principu toho, co chcete, plyne, ze zbytek segmentu se
MP> bud nevyuzije, nebo musite vedet, ze kus dat c.1 je vzdy vetsi, nez kus
MP> dat c.2. Takze bud vyplytvate cely segment, tedy jinymi slovy znate ten
MP> horni odhad velikosti (velikost segmentu), nebo aspon vite, ktera z dvou
MP> struktur je vetsi, a tudiz tu mensi muzete umistit na jeji zacatek.

Já to dokonce nevím která je větší, přesněji, může se to kdykoliv
změnit, jak se program vyvíjí. Proto bych se chtěl zcela vyhnout
starostem s počítáním velikostí.

MP> Kazdopadne, ten ukazatel se tam asi neztrati, aspon tim odstinite tyhle
MP> cachry.

Pravděpodobně to bude první řešení pro ověření funkčnosti a pak to
učešu.

Tomáš