Sdílená paměť

Úterý Únor 5 13:52:10 CET 2013

Njn, navic ukazatele by mohly zneefektivnit pristup k jednotlivym
promennym, pokud jsou na pevne adrese, je to vetsinou pristupnejsi
jednou max dvema instrukcema.
Pak uz me jen napada, proc je problem udelat struktury public a dat je
nekde gkobalne do unionu, jinak najit direktivu pro linker aby to
prekryl - asi by melo jit umistit strukturu do nejakeho stejneho
segmentu pameti nebo do 2 segmentu ktere se budou prekryvat, ale zas
bude problem se stanovenim velikosti.