misra checker

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Úterý Únor 5 10:48:46 CET 2013

Hezký den,

S C++ z odkazu ne. Mám jen s QAC (hodně drahá záležitost). Pokud by jste
měl nějaký pro C (bez ++ :-), co bych mohl (třeba i zkušebně) spustit a
zkontrolovat kód, tak nejsem neochoten pomoci. MISRA hlášky mi
znepříjemňují život přes 4 roky.

Dost velký problém checkerů jsou false positive chyby u některých
checkerů (speciálně od TI, začátečníka vyděsí). Člověk pak musí vědět,
co je chyba checkeru a co co kódu. Je to docela otravné.

ced

Omlouvám se za anglicizmy.