PIC32 rychlost atd...

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Únor 5 09:00:46 CET 2013

Pak je ale otazka zda to driv nebo pozdeji (nebo uz se to deje)
nesklouzne k tomu, k cemu doslo u PCcek - mam cim dal tim vykonejsi HW a
delame na nem vicemene porad to same.

Sice jsem zjistil vcera ze PIC18 je proti PIC32 v konkretnim pripade 40x
pomalejsi, ale aby tu ryuchlost nezabily univerzalni "na vsechno
pripravene" knihovny.

Radek Vicek