Nakup soucastek v Bratislavskem GME

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Únor 4 21:31:11 CET 2013

No inak to je vynikajuci napad, doniest si basu piva, karton cokolady a stolicky a dat si protestnu HW-listovicu priamo v GME... :-P

Ale inak pripustam, ze som mal stastie resp. som bol dostatocne zdravo drzy, lebo pred pokladnou c.3 bol rad asi tak na pol hodinu (t.j. 3 ludia kazdy so svojim zoznamom) a v pokladni c.4 bol len jeden clovek ktory uz bol vo faze platenia a zmetavania nakupeneho zoznamu do gratis GM igelitky, a druhy co stal vedla neho a vyzeral ako rad bol v skutocnosti obsluhovany extra dalsim obsluhujucim, takze som ho nadrzovku predbehol a za 10 minut (vratane hladania tlacitok) som odchadzal...

Maju to tam genialne dezorganizovane ale na druhej strane v kazdej pokladni sa da kupit vsetko (akurat ked obsluhujuci musi daleko chodit tak to o to dlhsie trva).

wek